Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

«Λεβέντη πάρε με... θα απογειώσω την Ένωση Κεντρώων»!


Ποια σεξοβόμβα ζητά από τον Βασίλη Λεβέντη να την πάρει στο κόμμα; 

Η Μαρία Αλεξάνδρου είναι γνωστή για τις ιδιαίτερες επιδόσεις της στις ταινίες ερωτικού περιεχομένου.

Δεν γνωρίζαμε όμως ότι η ίδια θέλει να την... πάρει ο Βασίλης Λεβέντης και να κατέβει στον πολιτικό στοίβο. 

Όπως λέει η ίδια χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της στην Espresso:

«Η Βουλή είναι ένα μπ...έλο και θέλω να μπω ως βουλευτής να το αναβαθμίσω! Συμπαθώ πολύ τον κύριο Λεβέντη. Είναι ένας γλυκός παππούλης που τα λέει ωραία. Τον έβλεπα και παλιά στις εκπομπές που έκανε και διασκέδαζα. Νομίζω ότι θέλει να κάνει καλό στην Ελλάδα, αλλά τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι του κάνουν πόλεμο. Επειδή τον πούλησαν πολλοί βουλευτές του και έφυγαν, έχω να του κάνω την πρόταση να πάρει εμένα! Θέλω να γίνω βουλευτής και το κόμμα του κ. Λεβέντη είναι το καλύτερο. Νομίζω, θα μου ταιριάζει. Με εμένα το κόμμα του θα απογειωθεί! Περιμένω να το σκεφτεί και να μου απαντήσει».

Η Μαρία Αλεξάνδρου δεν έμεινε εκεί και έριξε τα βέλη της και σε συναδέλφους της που προσπαθούν να την... αντιγράψουν: «Όμως, ευτυχώς, δεν μπορούν να τα καταφέρουν, γιατί εγώ είμαι μία και μοναδική στο είδος μου! Δεν αντιγράφομαι! Και καλό θα είναι κάποιες, υποτίθεται, σταρ που μου έκλεψαν την ιδέα, να το καταλάβουν αυτό και να μην κοπιάζουν άδικα. Άλλωστε εγώ ήμουν η πρώτη που είχα σκεφτεί να κατέβω στην πολιτική».




Δείτε Επίσης

Λύγισε μέχρι και ο Αγιος Βασίλης: Τι δώρο ζήτησε να του φέρει ένας 6χρονος στην Κρήτη


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Το nikolpress.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.